9 lipca 2015

Got my mind on your body

Hej,
Kolejny dzień dobiega końca.
Czwartek minął całkiem dobrze, zaczynając od tego że wstałam o w pół do dziesiątej, a po jedenastej miałam autobus do szkoły. Wyszło z tego tyle, że jedynie się zapytałam, ale przy okazji towarzyszyłam mojej koleżance. Jutro podobnie, trzecie dzień z rzędu będę w szkole, a do września jeszcze daleko. Umówiłam się z kolegą i 'zamienimy' się klasami, I dla niego i dla mnie jest to na rękę, przynajmniej nie muszę pytać się przypadkowych nieznanych mi osób, czy nie chciałyby zmienić klasy. Chyba dobry los do mnie wrócił. Dobra, koniec z tym zamieszaniem, jutro już będzie po sprawie.
Tak jak zapowiadałam wczoraj, skończyłam czytać pierwszą część serii Oddechy, Powód by oddychać i muszę przyznać jest świetną książką. Ciągle wzbudza w nas uczucia, wiele razy chciałam zrobić coś za nią, pomóc jej z ciotką. Teraz już zaczęłam drugą część, Oddychając z trudem. Muszę przyznać wciągnęłam się. Zawsze z początku, pierwsze strony mnie nudzą, ale gdy jestem już mniej więcej w połowie, muszę brnąć dalej i ją dokończyć. Ile czasu zajmie mi ta książka, nie wiem, zależy ile będę miała czasu.
Co tam jeszcze dzisiaj się działo? Robiłam ciasto, ćwiczyłam, czytałam i prawdopodobnie za jakiś czas pójdę się myć.
Pogoda bardzo podobna do tej wczorajszej, padało, było zachmurzone niebo i ogólnie zapowiadała się burza, jednak nie przyszła albo ominęła moją okolicę. Jedna gwałtowna burza starczy. I tak nadal są usuwane skutki tej wczorajszej.
Co ja właśnie zobaczyłam? Czy wie ktoś może, czy seria Szeptem Becci Fitzpatrick została zekranizowana?

2 komentarze:

  1. Napisz mi jak druga część :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, gdy ją skończę to wspomnę coś tutaj :)

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.