4 lipca 2015

I'm a little curious too

Hej,
Kolejny dzień minął,
sobota, zresztą i tak strasznie podobna do innych dni, ostatnio ciągle mam weekend. A dopiero od tygodnia mamy wakacje. Trochę sobie tego nie wyobrażam, że jeszcze około siedem tygodni i wracamy do szkoły. Z jednej strony jestem ciekawa nowego miejsca, nowych ludzi i tego wszystkiego, z drugiej chciałabym kolejny raz iść do mojego gimnazjum, być przy sztandarze, patrzeć ze skamieniałą twarzą na osoby, których jakoś szczególnie nie lubię, chodzić 'na grzejnik'. Znowu nachodzi mnie jakaś fala tęsknoty, po prostu będzie mi tego brakowało, ale trzeba iść dalej, następna szkoła czeka. I sobie poczeka do września.
Czujecie to ciepło, temperatura znacznie poszła w górę, trzydzieści pięć stopni to bardzo dużo. Już trzeci raz pod wieczór było ładne, przejrzyste niebo, które zapowiada kolejny pogodny dzień. A przy okazji nadal jest obecny księżyc z jego wielką widoczną tarczą 'słońce nocy' chciało by się rzec. Ale prawdopodobnie za kilka dni, pogoda ulegnie zmianie i spadnie deszcz bądź też będzie burza.
Co dzisiaj takiego robiłam? sprzątałam, nareszcie schowałam świadectwa i tego typu dokumenty, a przy okazji pooglądałam moje stare świadectwa i najbardziej zapisały mi się w pamięci te z pierwszych trzech klas podstawówki, chyba każdy lubi jak się go chwali. Ale wracając do ciągu dzisiejszego dnia, później ogólnie się obijałam, leżałam na kocu, ćwiczyłam, czytałam książkę i zostało mi jakieś dziewięćdziesiąt stron na jutrzejszy dzień, a być może i na poniedziałek. Zobaczy się co będę robić i czy będę miała ochotę czytać. Zresztą co będzie jutro, to jutro. Tak właściwie to już za nie całą godzinę.
Teraz już wzięłam chłodny prysznic, przez co jest mi obecnie idealnie, ale zanim pójdę spać, już będę czuła parność powietrza i temperaturę. Jeszcze kontynuuję film i może przeczytam z dwa rozdziały, potem mogę iść spać.

5 komentarzy:

  1. ja w wakacje zamierzam czytać jak najwięcej :) a poza tym spędzam wakacje leniwie i z przyjaciółmi :)
    ♥Niebieskoholiczka(klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w te wakacje muszę koniecznie nadrobić moje zaległości w czytaniu! :)

    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem również ciekawa tego, co przyniesie nowa szkoła, ale jednak chciałabym, aby te wakacje trwały jak najdłużej :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.