5 lipca 2015

Tell me if it's wrong

Hej,
I kolejny dzień dobiega końca, w sumie ta niedziela nie była aż taka zła, głównie dlatego. że jutro nie muszę iść do szkoły, nadal się do tego nie przyzwyczaiłam, a z drugiej strony był to fajny dzień spędzony w górach, a właściwie to popołudnie. Czyli głównie leżałam, siedziałam i zbierałam jagody czy tam borówki. Temperatura nie pozwalała na więcej i tak nadal jest strasznie gorąco, a już po jedenastej. To jest pewne, że za jakiś dzień może dwa przyjdzie burza czy też w innej wersji deszcz.
Wczoraj wspominałam, że zostało mi około stu stron książki i że prawdopodobnie skończę ją dzisiaj. Tak też się stało, jakąś godzinę temu skończyłam ostatnia część Szeptem, Finale. Nareszcie wiem, że historia miłości Nory i Patcha skończyłam się dobrze, ale z drugiej stron będzie mi tego brakowało. Ten czas po skończeniu bardzo dobrej książki zawsze jest podobny i trwa do momentu kiedy zacznie się nową, w moim przypadku będzie to Powód by oddychać z serii Oddechy. Czyli trzy kolejne bardziej obszerne książki. Zobaczymy jak szybko sobie z nimi poradzę.
Wczoraj, a właściwie już dzisiaj oglądałam też film, który widziałam wcześnie, jakiś rok temu. No ale chciałam przypomnieć go sobie, a przy tym wspominałam go raczej dobrze. A mówię tutaj o Trzynastce, trzynastka to ogólnie historia Tracy, która z poznaniem i zakolegowaniem się z Evie pod jej wpływem zmienia się kolosalnie, zostaje wprowadzona do świata narkotyków, alkoholu, seksu i drobnych kradzieży. Ale w końcu wszystko kończy się dobrze. Po prostu, żeby ocenić trzeba go zobaczyć, może trochę większość spraw jest wyolbrzymiona, ale sądzę, że właśnie o taki efekt chodziło twórcom. Teraz chciałabym też ponownie zobaczyć Gimme Shelter.
I znowu przyszła noc, gorąca noc. Dzisiaj budziłam się kilkakrotnie, prawdopodobnie dlatego, że było mi za ciepło. odkopywałam się, ale tak czy tak nie wyspałam się. Może i przez to tej nocy uda mi się łatwiej zasnąć(?) mimo wszystko, nie sądzę. Podobnie jak w ciągu wczorajszej nocy i dzisiaj nie będzie szło łatwo zasnąć i spać. Może jeszcze przeczytam chociaż jeden rozdział z nowej książki. Zobaczymy się jak na razie czekam, aż łazienka będzie wolna, wtedy wezmę zimny/chłodny prysznic, a co będzie później to się zobaczy.

1 komentarz:

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.