2 lipca 2015

What you like

Hej,
Kolejny dzień minął.
W sumie był całkiem dobry, zresztą taki typowy wakacyjny. Zaczynając od tego, że nadal nie wyłączyłam budzika, przez co obudził mnie on po siódmej. No nic, po prostu wróciłam do łóżka. Ale po ósmej już musiałam wstać. Byłam w miejscowej księgarni, sprzedać książki z gimnazjum, w sumie było ich dwadzieścia dwie. Potem miałam już zupełnie wolny czas. I w sumie nie robiłam nic ważnego, byłam na dworze, leżałam na kocu, czytałam książkę, a wieczorem przeszłam się z widokiem na nadciągający księżyc.
Dziś miałam też jakieś retrospekcyjne momenty, zaraz po obudzeniu i wstaniu miałam w głowie jakiś tekst, zapisałam go, ale do teraz jeszcze go nie przeczytałam. Takie myśli ze snu są czasem całkiem fajne, raz zapisałam w notatce na telefonie swój sen, miesiąc później przeczytałam to i był tam fragment cytując 'szklane szyby' chodziło o przeźroczyste ściany. Wracając do tematu, może jutro zobaczę co też moje myśli ukazały. Wspominałam też wszystkie te obietnice, których osoby składające je nie dotrzymały. Jestem bardzo pamiętliwa, mam strasznie dobrą pamięć, dlatego też nienawidzę, gdy ktoś się powtarza. W aspekcie szkoły jest ona bardzo przydatna, prawie w ogóle nie muszę się uczyć, ale patrząc na sprawy prywatne, to już nie tak wspaniale. Niektórych rzeczy i słów po prostu lepiej było by nie pamiętać, ale no cóż, właśnie te odbijają nam się w pamięci. Podobnie patrząc na jaką naszą żenującą sytuację związaną z pewną osobą, my to doskonale pamiętamy, ale nie wiemy czy ta osoba też to zapamiętała. Głupio się spytać, bo jeśli zapomniała to właśnie wtedy sobie to przypomni.
Widzieliście nowy teledysk Rihanny "Bitch Better Have My Money"? Jak dla mnie ukazuje ciężką, prawdziwą Robyn, jest dobrze zrobiony, wygląda niczym jakaś zapowiedź do filmu kryminalnego czy też fanfiction. Teraz jedynie czekam na kontrowersyjne tytuły co do niego na portalach plotkarskich. Cały dzień ta piosenka obija mi się w myślach, tyle dobrze, że podoba mi się.
Jutro też sobie za długo nie pośpię, bo już po dziesiątej muszę być w moim prawdopodobnie przyszłym technikum z dokumentami. A po południu idę na urodziny przyjaciółki, po dwóch miesiącach zwłoki, wreszcie uda jej się je zrobić. Post pojawi się, ale czy w nocy czy w południe to zobaczy się jutro.

 

4 komentarze:

  1. Też mój budzik wyłączyłam dopiero dziś hahah.
    Co do teledysku to też jak dla mnie jest mega!
    Zapraszam do siebie- ghfklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat wyłączyłam budzik w dniu zakończenia roku szkolnego :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. teledysku nie widziałam ale zaraz zobaczę pewnie :)
    zawarłam właśnie pierwszą współpracę! Wish lista jest już na moim blogu, mogłabym prosić o wejścia w linki?:) Jesli wejdziesz, daj znac w komentarzu! baardzo dziękuję z góry!:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już od dawna mam wyłączony budzik :D
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.