7 lipca 2015

I don't care

Hej,
I kolejny dzień zmierza ku końcowi.
Dzisiaj też nie spałam za długo bo już o dziewiątej byłam na nogach i trochę później szłam do piekarza. Miałam może z sześć/siedem godzin snu, a czułam się bardziej wypoczęta, niż gdy spałam dziewięć. Tak czy tak czy śpię cztery godziny, osiem, cały miesiąc czy tez życie i tak będę zmęczona. No cóż, może kiedyś się wyśpię.
Dzisiejszy dzień też należał do tych gorących, niby już jutro ma być chłodniej, ale coś w to nie wierzę, patrzą wieczorem na niebo bądź nawet teraz w nocy, kiedy niebo jest czyste, a gwiazdy widoczne. Zazwyczaj jakie niebo pod koniec dnia, taka pogoda na kolejny dzień. Zobaczymy, bardziej sądzę, że pod koniec dnia będzie chłodniej, ale jeszcze nie teraz.
Jutro dowiem się z kim będę chodzić do klasy przez najbliższe cztery lata, mam nadzieję, że będę w klasie 'a'. Całą podstawówkę chodziłam do 'd', gimnazjum do 'a', więc i teraz chciałabym 'a'. Zresztą zobacz się jutro. Oby tylko osoby w miarę znośne i fajne. Już czekam na te zaproszenia do znajomych na facebook'u. Szczerze mówiąc to chciałabym już znać cała listę. No nic, pójdę spać, a jak jutro się obudzę, wszystko już będzie podane. Bo raczej nie przewiduję, że wstanę przed dziesiątą, chyba, że wydarzy się coś niebywałego, a na to się nie zapowiada.
Co tak jeszcze robiłam? byłam na dworze, ćwiczyłam, czytałam książkę, aktualnie jestem na sto trzydziestej piątej stronie. czyli zostało mi tak w przybliżeniu dwieście. Chyba w tym tygodniu ją skończę, teraz mam znacznie więcej czasu. Nie wyobrażam sobie szkoły w lato, jakoś by mi to nie pasowało, robić zadania, wychodzić na dwór, być aktywna w internecie, spać chociaż sześć godzin i się wyrabiać. Po prostu lato zawsze będzie mi się kojarzyło z wakacjami i moimi urodzinami.

4 komentarze:

  1. Ja w podstawówce chodziłam do 'b' i chciałam chodzić do "b" też w gimnazjum, ale trafiło mi się "a" i w sumie dobrze bo bardzo dobrze dogaduje się z moją klasą :)

    Moim osobistym zdaniem post czytało by się trochę lepiej gdyby miał bardziej wyszczególnione akapity ale to tylko moje zdanie :*

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyszczególnione akapity, no dobrze spojrzę na to.
      :)

      Usuń
  2. Też nie wyobrażam sobie szkoły w lato:)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.