27 lipca 2015

Yesterday 15, today 16!

Hej,
Dzisiejszy post w zupełności będzie oddawał moje świetne samopoczucie oraz to, że mam urodziny. Nareszcie mogę powiedzieć, że mam szesnaście lat. Choć i tak od długiego czasu uznawałam, że już tyle mam.
Chyba najbardziej cieszy mnie pamięć ludzi. Facebook na pewno pomoże z wydarzeniem tego dnia. 27 lipca, serio podoba mi się ta data, można powiedzieć, że lepszej nie mogłam sobie wybrać.
Dzisiejszy dzień minął bardzo dobrze. Może i pogoda nie była fantastyczna, ale tak czy tak było dobrze. Nie ważne, że z rana trochę padał deszcz, ważne, że ja jestem pogodna.
Urodziny, urodziny, urodziny to dzisiaj motyw przewodni. Jak na razie cieszę się kiedy je mam, ale za jakieś trzydzieści bądź czterdzieści lat nie będę taka zadowolona. Tak czy tak biegu czas się nie zatrzyma, ani nie zmieni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.