26 lipca 2016

Oh, you can

Hej,
Wtorek.
Normalny dzień.
Skończyłam trzeci sezon Plotkary i już zobaczyłam pierwszy odcinek. W ostatnim odcinku tyle się wydarzyło, że po prostu musiałam zobaczyć kolejny. A już myślałam, że ten serial trochę przynudza. No cóż, nie wiedziałam jak bardzo się myliłam. Obecnie dalej nie wiem co do końca stało się z Chuckiem albo kto jest ojcem dziecka Georginy. Ten serial pokazuje, że pieniądze nie zawsze dają szczęście. Liczę jednak na szczęśliwe zakończenie.
Dzisiaj jest ostatni dzień kiedy to mam szesnaście lat. Co roku jest dokładnie to samo, myślę sobie jak to miałam piętnaście lat i ogólnie byłam młodsza. Chociaż zatrzymałam się na trzynastu latach i jakoś tak co roku nadal mam trzynaście. Nie wiem jak to wyjaśnić, wiem że będę miała siedemnaście, ale tak czy inaczej moje poczucie wieku zatrzymało się.
Dzisiaj planuję już tylko rozłożyć łóżko, może zacząć kolejny odcinek, poczytać książkę i umyć się. Nawet zamierzam iść szybciej spać, żeby też szybciej wstać i mieć dłuższy dzień, aż chyba nastawię budzik.
fendi-noir:
“
”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.