21 lipca 2016

Show you all the red lace underneath this dress

Hej,
Czwartek spędzony poza domem.
Cały dzień praktycznie przesiedziałam (i nie tylko siedziałam) nad jeziorem. W sumie to fajny jest taki wypad w góry tym bardziej w miejsce gdzie jest woda. Może to nie morze, ale i tak przyjemnie pomoczyć stopy.
Z tego powodu, że dopiero co wróciłam wcale nie byłam na komputerze. I muszę powiedzieć, że jestem uzależniona, od wielu rzeczy. Ale mimo wszystko gdybym była gdzieś gdzie nie ma internetu, nie miałabym większego problemu. Gorzej by było gdybym już wróciła do domu i dostała się do wszystkich stron.
Aktualnie pozostaje mi już tylko umyć się, rozłożyć łóżko i czytać książkę. Myślałam, że dzisiaj rano zobaczę nowy odcinek Pretty Little Liars, a tu taka zmiana planów. Ostatecznie mogę go zobaczyć jeszcze dziś albo po prostu jutro.
No nic, przynajmniej pogoda dziś była wspaniała i taka też się zapowiada na kolejne dni. W końcu to prawdziwe lato. Mam nadzieję, że w następną środę też będzie fajna pogoda, w końcu moje urodziny.
Dobra no to się zbieram.
grafika beach, hair, and summer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.