27 lipca 2016

Yesterday 16, today 17!

Hej,
Środa, moje urodziny.
W sumie to od dzisiaj oficjalnie mam siedemnaście lat. Chociaż od początku roku doliczam sobie ten rok do wieku.
Nie będę dzisiaj tu za dużo pisać, po prostu jak najbardziej chcę wykorzystać ten dzień moich urodzin. W końcu ma się je tylko raz w roku.
Szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie tego, że dokładnie za rok będę pełnoletnia, będę miała swój dowód osobisty i możliwość podejścia do egzaminu na prawo jazdy. Obecnie jestem zadowolona z mojego wieku, w sumie jest fajnie. Tak czy inaczej szesnaście, siedemnaście czy też osiemnaście za dużo nie zmienia. Jedynie dostaje się więcej możliwości.
No nic będę się już zbierać, nie zmarnuję dzisiejszego dnia siedząc w internecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.