11 lipca 2016

You can touch me with slow hands

Hej,
Poniedziałek.
Zacznijmy od tego, że wczoraj skończyłam czwarty sezon Orange is the new Black i po prostu już teraz nie mogę doczekać się piątego. Za każdym razem końcówka ostatniego odcinka ma w sobie jakąś tajemnicę, tym razem broń. Nie wyobrażam sobie tego, że żeby poznać dalszy ciąg muszę czekać prawie rok. Aż muszę poszukać daty premiery następnego sezonu. To pokazuje jak świetny jest dany serial. Temu kto nie oglądał jak najbardziej polecam.

Skończyłam czytać "Confess" - Colleen Hoover

Całe życie Auburn Reed jest nakreślone . Jej cele są w zasięgu wzroku i nie ma miejsca na błędy. Ale kiedy wchodzi do studia sztuki w Dallas w poszukiwaniu pracy, nie spodziewa się znaleźć głębokiego pociągu do artysty, który tam pracuje - Owena Gentry. Po raz pierwszy, Auburn podejmuje ryzyko i stawia swoje serce na pierwszym miejscu. Jego przeszłości grozi zniszczeniem wszystkiego ważnego dla Auburn, a jedynym sposobem, aby jej życie dostało się na właściwe tory jest zmniejszenie kontaktu z Owenem do minimum. Ostatnią rzeczą jaką Owen chce to stracić Auburn. Wszystko co będzie musiał zrobić, aby uratować ich związek to wyznać. Ale w tym przypadku, spowiedź może być znacznie bardziej destrukcyjny niż rzeczywisty grzech ...

Książka jest szczególna, spodobała mi się. Naprawdę uwielbiam powieści spod ręki Colleen Hoover. Tym razem w Confess dowiadujemy się o dwójce ludzi. Oboje mają problemy. Ona chce zyskać prawa opieki. A on zmaga się z policją i swoim ojcem. W tej książce tak samo jak znajdziemy pozytywne postacie tak i negatywne. Na prawdę nie rozumiem "teściowej" Auburn  jak i jej syna 'policjanta'. W opowieści jest wpleciona historia miłosna Auburn z Adamem, kiedy to ona miała piętnaście lat.  Nie będę więcej zdradzała, po prostu kolejna książka, którą po prostu trzeba przeczytać.

Oprócz tego pomagałam przy składowaniu flotu i ogólnie większość dnia spędziłam na podwórku. Jutro zobaczę czy się bardziej opaliłam czy też nadal jestem biała jak mąka. Obecnie już się umyłam, za chwilę rozłożę łóżko i zobaczę odcinek Gossip Girl. Potem albo zacznę nową książkę albo pójdę spać, zależy jak będę stała z czasem i moim zapotrzebowaniem na sen.
.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.