17 października 2018

And he didn't believe me when I said you were the one

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień w sumie nie był taki zły. Głównie dlatego, że chociaż jeden raz miałam opcję się trochę wyspać, wstawanie po ósmej jak najbardziej mi pasuje. Przynajmniej było mi ciepło rana, a słońce już świeciło.

W domu byłam dosyć późno, ale miałam trochę czasu dla siebie. Zobaczyłam nowy odcinek Dynasty i the Good Place. Zrobiłam kawę, posiedziałam trochę i odpoczęłam. Ale za chwilę znowu będę musiała się chwycić rzeczy do szkoły.

Obecnie pozostało mi coś się pouczyć na jutro, spakować się, umyć, posiedzieć trochę i będę mogła iść spać. Ale pewnie do tego momentu jeszcze trochę czasu minie.
grafika flowers, rose, and car

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.