11 października 2018

Come over, pull me in just

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień nie był wcale taki zły. W sumie to już nawet przyzwyczaiłam się do chodzenia do szkoły i codziennego pisania jakichś sprawdzianów. Powiem tak jak zaliczę następny tydzień to będę miała większość rzeczy zrobionych. I wtedy będę mogła zacząć bardziej myśleć o sobie. Mimo wszystko trzy tygodnie nie było mnie w szkole, a tam z tego co widzę nieźle się rozkręcili.

Dopiero co zrobiłam coś na jutro, byłam na spacerze, na którym zdziwiło mnie to jak ciemno jest na dworze. W Irlandii noce były znacznie jaśniejsze, co podobało mi się i strasznie się do tego przyzwyczaiłam. Przez najbliższy czas ciągle będę porównywać to co jest tam z tym co mam tutaj.

Obecnie już się umyłam, poczekam trochę aż wyschną mi włosy i będę mogła iść spać.
grafika aesthetic, awesome, and flowers

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.