26 października 2018

Just take my hand and come with me

Hej,
Piątek.

Dzisiejszy dzień w szkole nie był jakiś szałowy, raczej nie mój. Po prostu nie dzisiaj.

A w domu za to zobaczyłam z dwa odcinki serialu, zrobiłam dyniowy dżem, zrobiłam dyniowe ciasto. I trochę pomyślałam nad tym co jutro na obiad. I ogólnie co będę musiała zrobić, zapowiada się dosyć długi dzień, ale liczę na to, że dobry.

Poza tym to już coraz bardziej zaczynam rozglądać się za jakimiś fajnymi paletkami cieni, bo takowa przydałaby mi się przede wszystkim na studniówkę i inne takie uroczystości, poza tym coraz więcej myślę o jakieś wyrazistej, matowej pomadce. Co z tego wszystkiego wyjdzie zobaczymy.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. I tak już dosyć późno.
grafika beach, summer, and ocean

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.