19 października 2018

She used to meet me on the Eastside

Hej,
Piątek.

W szkole za długo nie siedziałam, przy czym i tak większość to były zastępstwa. Dlatego też wróciłam do domu godzinę wcześniej. Przynajmniej miałam czas na prasowanie.

Dzisiaj piszę znacznie szybciej, a to dlatego, że wieczorem wychodzę ze znajomymi prawdopodobnie do klubu, a przynajmniej takie są plany. Gdzie ostatecznie zostaniem to się dopiero zobaczy. Do domu pewnie wrócę dosyć późno, a chciałam żeby jednak coś tutaj się znalazło.

Obecnie mam jeszcze trochę czasu, to może dokończę odcinek serialu, a potem zacznę się zbierać. Nie mam za dużo dzisiaj do powiedzenia, bo że tak powiem noc jeszcze młoda.
grafika car and luxury

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.