23 października 2018

Baby, you know I just wanna leave tonight

Hej,
Wtorek.

Dopiero co pomalowałam paznokcie i ogólnie miałam trochę czasu dla siebie to pooglądałam trochę serialu i po prostu sobie posiedziałam z herbatą z mango.

A teraz już tylko oglądałam przepisy z dynią i nie tylko. Aż mnie kusi, aby coś upiec czy też ugotować. A dynie na pewno będę musiała ruszyć, bo trochę mi ich jeszcze zostało z tych moich zbiorów. Poza tym musiałabym zebrać cebulę z działki, to następnym razem jak będę robić zupę dyniową to ją tam dodam.

Obecnie pozostało mi już tylko pomyśleć jak jutro się ubiorę, umyć się i będę mogła iść spać. W końcu jeden dzień, kiedy nie muszę się stresować, a bardziej myśleć o szkole i tym co muszę jutro zrobić. A to dlatego, że jedziemy do teatru.
grafika autumn, fall, and pumpkin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.