10 października 2018

I need you on my skin just

Hej,
Środa.

Chociaż cały dzień myślałam, że jest wtorek.

Do domu wróciłam dosyć późno z powodu dodatkowego polskiego do matury, coś zjadłam i za chwilę znowu wychodziłam, wieczorem już tylko zrobiłam herbatę, zjadłam coś i starałam się ogarnąć rzeczy do szkoły, fajne było to, że udało mi się znaleźć minimum czasu do zobaczenia jednego odcinka serialu w przyśpieszeniu. Aktualnie mam strasznie dużo rzeczy do zrobienia, zaliczenia, napisania.

Obecnie coś już się pouczyłam, dopiero co się umyłam, jeszcze chwilę posiedzę i może przepiszę trochę notatki na dodatkową kwalifikację. Potem pozostaje mi już tylko iść spać. Jak dla mnie kładzenie się do łóżka to jeden z najlepszych momentów dnia.
grafika aesthetic, body, and breakfast

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.