13 października 2018

We used to hold hands, man, that was enough

Hej,
Sobota.

Dzisiejszy dzień był trochę inny od takich zwyczajnych sobót.
Głównie dlatego, że z rana byłam w szkole na dodatkowej kwalifikacji, do domu wróciłam około trzynastej, później zrobiłam ciasto z jabłkami, sprzątałam, myłam podłogi.

A obecnie już jak najszybciej muszę się zebrać i wychodzić, bo razem ze znajomymi robimy zakończenie sezonu dla ognisk. Prawdopodobnie będzie ono ostatnie, ale nigdy nie wiadomo, tym bardziej jeśli pogoda będzie tak samo dobra jak na dzień dzisiejszy.

No nic, lecę się zbierać.
grafika sea, ocean, and travel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.