12 października 2018

When I was young, I fell in love

Hej,
Piątek.

Dzisiaj piszę posta znacznie szybciej, a to dlatego, że za jakąś godzinę wychodzę ze znajomymi do pubu. Mamy do obgadania cały mój i mojej koleżanki staż w Irlandii oraz to co wydarzyło się w przeciągu ostatnich trzech tygodni.

W sumie dzisiejszy dzień nie był taki zły, chociaż w porównaniu z tym, że sporo szkół z otoczenia miało wolne, no to trochę słabo. Ale przynajmniej zrobiliśmy sobie dzisiaj klasowe zdjęcia, a potem jeszcze w mojej grupie. W końcu będziemy mieć jakieś fajne zdjęcie na konwersację.

Skończyłam oglądać ósmy sezon Suits.

Podobały mi się te odcinki, jednak trochę się już ciągnie ten serial. Jestem ciekawa czy twórcy w pewnym momencie zakończą go, czy będą dalej ciągnąć i pogarszać poziom serio świetnego serialu. Szkoda będzie kiedy się skończy, ale kiedyś musi.

Obecnie pozostało mi już tylko się zebrać i będę mogła wychodzić.
grafika fashion, style, and woman

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.