18 października 2018

every day she found a way out of the window to sneak out late

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień nie był taki zły, w końcu jeden raz kiedy to kończę najszybciej. Byłam w sinsay'u kupić bluzę i ku mojemu zaskoczeniu ostatnio nie mam aż takiego problemu co do robienia zakupów, weszłam zobaczyłam bluzy, spodobał mi się jeden model, wybrałam szary kolor i rozmiar i wszystko było w jak najlepszym porządku. Aż sama siebie zadziwiam, ale jak najbardziej mi się to podoba. Już widzę to szukanie sukienki na studniówkę, w tym przypadku już nie widzę takiej prostej sprawy.

Obecnie dopiero co się umyłam, nałożyłam maskę na włosy co teraz strasznie pilnuję, bo chcę aby poprawił się ich stan.
Teraz pozostało mi już tylko spakować się na jutro, do zrobienia nic chyba nie mam oprócz zaznaczenia czegoś w lekturze.
grafika fashion, girl, and hair

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.