15 października 2018

Used to kiss underneath the light on the back of the bus

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Cieszę się że jakoś mi ten dzień minął, szczerze mówiąc dzisiejsza ilość sprawdzianów osobiście zbiła mnie, a do tego kolejne zapowiadane. Czyli wcale nie zapowiada się na spokojniejszy, wolniejszy czas. Jestem ciekawa kiedy będę miała trochę czasu dla siebie i nadrobię wszystkie seriale tak żebym była na bieżąco.

Ten tydzień będzie dosyć ciężki, ale liczę na to, że w piątkowy wieczór wszystko sobie odbiję i będę serio zadowolona z siebie.

Przynajmniej jutro nie muszę wstawać przed szóstą, z drugiej strony plusem tego, że byłam w szkole było to, że miałam pierwsze miejsce przed bramą do szkoły.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, jeszcze coś pouczyć, spakować na jutro i mogę iść spać. Aż mi źle, że praktycznie cały post jest o szkole, ale aktualnie to jeden z moich priorytetów.
grafika chocolate, winter, and drink

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.