16 października 2018

Oh no, your daddy didn't like me much

Hej,
Wtorek.

Dzisiaj jakoś miałam już dość całej szkoły i innych paru wydarzeń z nią związanych, choć w sumie bardziej dotyczących studniówki.

Skończyłam pierwszy sezon Elite.

Jest to akurat nowy hiszpański serial. Chciałam go zobaczyć od kiedy się dowiedziałam, że taki powstanie i będzie w nim grał Denver z Lacasa de papel.
Nie żałuję, strasznie fajny, ciekawy serial. Ma kilka wątków, a w tle od samego początku jest morderstwo, które zostaje rozwiązane na sam koniec. Tak czy inaczej z zaciekawieniem się go ogląda i chce coraz więcej.

Obecnie dopiero co zrobiłam maskę na włosy, umyłam się. Teraz już tylko posiedzę, coś się pouczę i poczekam aż wyschną mi włosy, a wtedy już tylko rzucam się do łóżka.
grafika coffee and autumn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.