24 października 2018

We can go anywhere we want

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień był fajny, ale zupełnie inny niż zwyczajne dni powszednie. Chociaż w szkole też byłam, ale to tylko na pierwszej lekcji, gdzie tylko sobie posiedziałam.

A to wszystko dlatego, że byliśmy na szkolnej wycieczce do teatru w Krakowie. Była to druga część komedii na której byliśmy w drugiej klasie. Szczerze mówiąc ta część bardziej mi się podobała, a dodatkowo grał tam aktor grający Olka Chodakowskiego z M jak miłość, Maurycy Popiel. Osobiście jak dla mnie dobrze się na niego patrzy, nie tylko ze względu wyglądu, ale warto zaznaczyć że jest bardzo przystojny.

Obecnie dopiero co wróciłam do domu, wzięłam sobie jabłko, umyłam się i spakowałam na jutro. Teraz już tylko pozostało mi iść spać, bo w sumie to już północ. Dobrze, że przynajmniej jutro będę miała budzik na siódmą czyli nie będzie aż tak źle ze wstawaniem.
grafika autumn, coffee, and fall

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.