25 października 2018

Drive down to the coast, jump in the seat

Hej,
Czwartek.

W sumie czwartki zazwyczaj są dosyć lekkie w szkole. Lubię te dni, ale z drugiej strony może to też dlatego, że to prawie piątek i praktycznie weekend. Chociaż jutro akurat będzie trochę ciężej z dwoma dużymi sprawdzianami. Z drugiej strony jakoś specjalnie się tym nie przejmuję, po ostatnich dwóch tygodniach jakoś już się do tego przyzwyczaiłam.

Obecnie dopiero co się umyłam, zrobiłam maskę na włosy i peeling do twarzy. Coś już się pouczyłam i aktualnie chciałam coś tutaj napisać, za chwilę znowu będę musiała kontynuować, ale jakoś strasznie mi  się nie chce. Nie pomaga świadomość, że to dosyć trudny materiał. Liczę na to, że większość klasy będzie w podobnej do mojej pozycji.

No nic, pouczę się i pójdę spać, bo jutro już znowu na ósmą.
grafika autumn, fall, and october

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.