28 października 2018

Take your whole life then you put a line through it

Hej.
Niedziela.

Zmiana czasu w jakimś stopniu jednak odbiła się na moim dniu. Ale nie powiem dobrze mieć weekend o godzinę dłuższy. Chociaż snu to akurat więcej nie miałam.

Z mojej kalkulacji wyszłoby że wykorzystałam ten dodatkowy czas albo na pieczenie chleba dyniowego albo na oglądanie serialu. Obie te czynności bardzo mi się podobały. Czasami nawet myślę sobie, że lekko minęłam się z kierunkiem. Z drugiej strony jestem realistką i widzę co bardziej się opłaca ze względów finansowych. Pieczenie i gotowanie zawsze może być dobrym, odciągającym hobby.

Obecnie już coś się pouczyłam, ale szczerze powiem jakoś za bardzo mi się nie chciało. Za chwilę pójdę się umyć, a potem już tylko spać, chyba że jeszcze będę miała trochę czasu i ochoty to może zacznę następny odcinek serialu.
grafika home, bedroom, and cozy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.