31 października 2018

Halloween

Hej,
Środa.

Ostatni dzień października
a co z tym idzie Halloween.

Przynajmniej teraz będę miała kilka dni przerwy od szkoły, coraz bardziej się tam duszę i nie widzę w chodzeniu tam pozytywów. 

W sumie to trochę żałuję, że Halloween jeszcze nie przyjęło się w Polsce, bo mogłoby to być fajne święto. Kiedyś całkiem możliwe, że i u nas będzie ono obchodzone. Nie chcę dotykać tematu religii, bo to tylko zabawa. I dodatkowo fajna okazja, aby zrobić coś z dyni, posiedzieć ze znajomymi czy też zobaczyć jakiś dobry film.

Obecnie już chyba zrobiłam wszystko co musiałam, coś na jutro na obiad, przygotowałam znicze, coś posprzątałam. W sumie to nawet dużo się nabiegałam. Teraz już się umyłam, poczekam aż wyschną mi włosy, ale pewnie i tak będę musiała je wysuszyć suszarką, a potem pójdę spać, bo jutro zapowiada się dosyć długi dzień. Zresztą tak jak co roku.
Znalezione obrazy dla zapytania halloween

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.