29 października 2018

My love is yours if you're willing to take it

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Dzisiejszy dzień nie był zły, ale też nie był najlepszy, coraz bardziej wkurza mnie szkoła i ogólnie cała edukacja, która w niektórych aspektach jest idiotyczna i bezsensowna. A jutro kolejne osiem godzin w szkole.

Poza tym zrobiłam coś na jutro na obiad, zobaczyłam odcinek serialu i szukałam trochę jakieś dobrej, czerwonej pomadki, bo może zdecydowałabym się na moją pierwszą w takim mocnym kolorze. Zobaczymy - w sumie pasowałaby na studniówki w następnym roku.

Obecnie już się umyłam, nałożyłam maskę na włosy i teraz dopóki one nie wyschną to trochę jeszcze posiedzę, spakuję się na jutro i może coś pouczę.
grafika candle, autumn, and fall

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.