20 stycznia 2019

But every Sunday you've got me praying

Hej,
Niedziela.

Dzisiaj w końcu wróciłam kompletnie do siebie. Odespałam w jakimś stopniu tę studniówkę. Teraz tylko czekać na następną. Na szczęście to jeszcze za jakiś czas.

Całkiem dobra była ta niedziela, zobaczyłam dwa odcinki serialu, pomogłam przy obiedzie, odpoczęłam przy herbacie i zaczęłam lekturę i na obecną chwilę jestem w środku.

Obecnie już się umyłam, czekam aż wyschną mi włosy i może jeszcze coś się pouczę albo kontynuuję lekturę. W sumie to pozostało mi spakować się i mogę iść spać.
grafika coffee, starbucks, and drink

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.