25 stycznia 2019

Even when you're angry

Hej,
Piątek.

Dzisiejszy dzień był serio dobry. Chociaż za bardzo się nie wyspałam, wstałam o siódmej i miałam problem z zebraniem się. W szkole jakoś ten czas minął, a zaraz po niej jak wróciłam do domu to dokończyłam obiad i jechałam reklamować moje buty. Teraz chyba będę chodzić wszędzie w japonkach. 

Potem wróciłam do domu, posiedziałam trochę przy nowej jagodowej herbacie, zobaczyłam jeden odcinek serialu i teraz pomału się zbieram do wyjścia, bo znajomy organizuje dwudzieste urodziny. Do domu pewnie wrócę jutro i to dosyć późno.
grafika animals, best friends, and cats

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.