15 stycznia 2019

If you really left

Hej.
Wtorek.

Dzisiejszy dzień był całkiem dobry.

Wstałam rano dosyć szybko, bo z rana byłam jeszcze w sklepie. Potem zebrałam się i już tylko byłam w szkole. A z racji, że w ciągu dnia napadało dosyć sporo śniegu, okazało się, że niektórzy nie potrafią wyjechać z parkingu, blokując jedyną drogę wyjazdu - dlatego też skończyło się na tym, że pchaliśmy ich. Ale przynajmniej było dosyć śmiesznie.


Obecnie dopiero co skończyłam robić barszcz i łazanki na jutro, zrobiłam w końcu maturę ustną na polski. Za chwilę już będzie północ, dlatego też jak najszybciej się umyję  i pójdę spać, może trochę tknę mój zeszyt, ale to raczej wątpliwe. Tym bardziej, że jutro mam na ósmą, a chciałabym wstać trochę wcześniej.
grafika food, pizza, and coffee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.