29 stycznia 2019

Never see your face light up my phone

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień był dobry. Może jakoś specjalnie się nie wyspałam, ale miałam cały czas zaplanowany, w szkole nie byłam aż tak długo, a rano jeszcze znalazłam jedno wąskie miejsce na parkingu. 

Popołudniu jak wróciłam do domu to zjadłam obiad i później chwyciłam się robienia ciastek w kształcie choinek, bo przecież święta idą. A tak naprawdę to strasznie spodobał mi się ten wzór, więc czemu miałabym z niego korzystać tylko w grudniu.

A później już tylko zobaczyłam sobie dwa odcinki serialu z herbatą.

Obecnie już się umyłam, spakowałam na jutro, dopiero co zamówiłam jedną rzecz na internecie, bo akurat tego kremu nie ma nigdzie stacjonarnie. Teraz już tylko czekam aż wyschną mi włosy i pójdę spać, w między czasie może zacznę następny odcinek serialu.
grafika bed, bedroom, and home

2 komentarze:

  1. Aż mam ochotę na jakieś dobre ciasteczka :D
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moje wyszły naprawdę świetnie, warto zrobić takie swoje własne♥

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.