11 stycznia 2019

Can we be honest?

Hej,
Piątek.

Dzisiejszy dzień był dobry, jednak szczerze mówiąc po egzaminie jak to wszystko ze mnie zeszło to jednak czułam jakbym chciała weekend, żeby wrócić kompletnie do normy. Ale w sumie nie było źle, nic specjalnego tam nie robiłam.

Byłam dzisiaj jeszcze w kilku sklepach, kupiłam już baleriny na zmianę, ale zapomniałam o naklejkach na pięty w szpilkach, bo bez nich boję się, że nie będzie za przyjemnie. I tak po studniówkach jak i też innych imprezach moje stopy z dzień dochodzą do siebie.

Obecnie już się umyłam, teraz tylko czekam aż wyschną mi włosy, może jeszcze zobaczę jeden odcinek serialu. Ale jednak nie chcę iść spać za późno, bo jutro rano wstaję dosyć szybko. W sumie to zaliczę jutro dwie szkoły - kolegi z racji próby poloneza, a potem prawdopodobnie moją, bo będziemy mieć ostatnie zajęcia do egzaminu. A wieczorem chyba pójdę do moich znajomych, a przynajmniej takie są plany.
grafika book and coffee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.