14 stycznia 2019

If you really go first

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Dzisiejszy dzień minął mi, a ja nawet nie zauważyłam kiedy.

Byłam w szkole większość dnia, wróciłam do domu, zrobiłam kawę z muffinami, które zrobiłam wczoraj i zajęłam się hummusem, a właściwie to ciecierzycą. Pierwszy raz zrobiłam całkowicie mój własny hummus - jak dla mnie jest dobry i nawet lepszy niż ten z gotowanego grochu włoskiego ze słoika. 

Obecnie już się umyłam, nałożyłam maskę na włosy, przeczekam z nią paręnaście minut i pójdę ją zmyć. Potem poczekam, aż wyschną mi włosy, a w międzyczasie spakuję się na jutro i zobaczę coś z matematyki, bo jutro mam sprawdzian. Może jeszcze uda mi się zobaczyć jakiś odcinek serialu, ale i tak chcę iść spać przed północą, bo jutro chociaż mam na prawie dziesiątą, z rana planuję iść do sklepu.
grafika coffee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.