13 stycznia 2019

I don't know what I'd do without your comfort

Hej,
Niedziela.

Dzisiejszy dzień był trochę nerwowy. Strasznie łatwo się irytowałam, ale w końcu wieczorem już chyba wróciłam do swojej normy.

Chciałam dzisiaj zrobić sobie hummus, bo kupiłam ciecierzycę do gotowania, a potem jak przeczytałam że należy namoczyć ten groch włoski, to mnie aż coś w środku ruszyło. Ale za to potem zrobiłam sobie muffinki z czym tylko umiałam. A myśląc o dniu jutrzejszym, zrobiłam znowu zupę dyniową krem, ale naprawdę strasznie ją lubię i dopóki mam moją ostatnią dynię - będę jeść tę zupę.

Obecnie już się spakowałam na jutro, dopiero co się umyłam. Więc teraz pozostało mi już tylko iść spać, ale całkiem możliwe, że jeszcze zobaczę jakiś odcinek serialu, bo dziś skończyłam czwarty sezon 90210 i jestem ciekawa co się wydarzyło.
grafika explore, food, and good

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.