24 stycznia 2019

I know how it goes

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień był całkiem dobry. Do wieczora kiedy to musiałam ruszyć maturę ustną z polskiego. Może temat jest tym razem dosyć przyjemny tak jednak sporo czasu zajmuję przemyślenie tego, zinterpretowanie i napisanie wszystkiego. 

Przedtem jeszcze byłam w sklepie, zrobiłam coś na jutro na obiad, zobaczyłam odcinek serialu, pierwszy raz w życiu spróbowałam Reese's, które przywiozłam sobie z Irlandii i trochę odpoczęłam z kawą.

Obecnie jest już dosyć późno, już teraz myślę tylko o tym, żeby się umyć i iść spać, bo jutro wstaję po szóstej. Nie chcę widzieć tego jak jutro będę musiała zwlec się z łóżka. Za to przynajmniej kończę szybciej, przez co będę miała czas, żeby jeszcze skoczyć do jednego sklepu z reklamacją. A wieczorem całkiem możliwe, że gdzieś wyjdę. Wszystko się jeszcze zobaczy.
grafika fashion, earrings, and style

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.