12 stycznia 2019

Right now while you're sitting on my chest.

Hej,
Sobota.

Wczoraj wieczorem na szczęście jeszcze zdążyłam poodkurzać, dzięki czemu nie musiałam tego robić dzisiaj, przez co zaoszczędziłam całkiem sporo czasu.

Jednak była to znacznie inna sobota niż te co zwykle, zaczynając od tego, że wstałam przed ósmą, byłam na probie poloneza w szkole kolegi, a potem jeszcze szybko zebrałam się do mojej szkoły na zajęcia do egzaminu praktycznego. Ostatecznie w domu byłam po pierwszej.

Wróciłam do domu, posprzątałam, umyłam podłogi i za jakiś czas muszę się zbierać, bo wychodzę ze znajomymi. Wrócę raczej późno, ale wszystko się jeszcze zobaczy. W końcu jakiś wieczór poza domem, przynajmniej raz w tygodniu potrzebuję gdzieś wyjść.
grafika food, breakfast, and healthy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.