17 stycznia 2019

with or without you like night and day

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień był całkiem dobry. Do domu wróciłam dosyć szybko. Dzięki czemu też miałam więcej czasu i mogłam skupić się na egzaminie, trochę odpocząć.

Skończyłam pierwszy sezon Sex Education.

Jest  to nowy, tegoroczny serial ale już ma zapowiedziany drugi sezon. Muszę powiedzieć porusza ważne sprawy, ale nie ocenia ich, twórcy zostawiają to widzom. Podobał mi się on, chociaż główny bohater sporą część czasu mnie lekko irytował. Za to postać Maeve jak dla mnie była najlepsza, choć często współczułam jej tego, co przeżyła i przeżywa.

Obecnie już się umyłam, poczekam aż wyschną mi włosy, spakuję się na jutro, zobaczę jeszcze analizy i oceny, po czym pójdę spać, bo jutro wstaję o siódmej. Z rana mam egzamin zawodowy praktyczny i szczerze mówiąc trochę się go boję, ale mam dobre myśli. A wieczorem idę na studniówkę, więc będzie to na pewno emocjonujący dzień.
grafika cat, cold, and snow

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.