9 stycznia 2019

You made my heart ache

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień był taki normalny. Tydzień temu był zdecydowanie gorszy.

Już jutro mam drugi w życiu egzamin zawodowy teoretyczny. Szczerze mówiąc albo jeszcze to do mnie nie dotarło albo nie robi to na mnie już takiego wrażenia. Jedynie myślę o tym, żeby rano wstać, zdążyć się wyrobić i spojrzeć jak będzie wyglądała droga, bo dzisiaj pod samą szkołą to była komedia. A najlepsze było to jak starsze auta przekroju tico czy seicento bez problemu wjeżdżały na górkę, a właśnie te coraz nowsze z różnymi udogodnieniami już przy samym początku rolowały, tym samym korkując główną drogę.

Obecnie już się umyłam, poczekam aż wyschną mi włosy i w między czasie jeszcze zrobię jakiś egzamin zawodowy z zeszłych lat. A potem już dam sobie spokój i może coś zobaczę albo pójdę wcześniej spać.
grafika winter, snow, and christmas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.