5 stycznia 2019

Who knew evil girls had the prettiest face?

Hej,
Sobota.

Dzisiejszy dzień był taki dosyć typowy. Nic nadzwyczajnego też się nie działo. 
Tak jak to w soboty sprzątałam, okurzałam, umyłam podłogi, zrobiłam zapiekankę na obiad, a popołudniu jeszcze zrobiłam kisiel z soku pomarańczowego, osobiście jak dla mnie mógłby zawierać więcej mąki ziemniaczanej, przez co też byłby bardziej gęsty. Ale to może następnym razem.

Teraz włączyłam sobie na chwilę wiejskie życie, bo raz na rok czy może nawet rzadziej lubię wrócić do tej gry, zobaczyłam jeszcze jeden odcinek 90210 i posiedziałam trochę z herbatą z winem.

Obecnie pozostało mi się umyć  i iść spać, chyba że jeszcze zmyję paznokcie. A jutro zrobię sobie nowe, jeszcze tylko muszę definitywnie wybrać kolor.
grafika rose, strawberry, and champagne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.