26 stycznia 2019

Even when I'm cold

Hej,
Sobota.

Wczorajszy wieczór jak najbardziej udany. Do domu wróciłam po trzeciej, co obrazuje, że było serio dobrze.

Chciałabym mieć taką kompletnie wolną sobotę, jednak nie jest mi taka dzisiaj pisana. Od rana jak tylko wstałam, zjadłam śniadanie i w końcu rozebrałam choinkę, potem większość czasu spędziłam w kuchni przy obiedzie. A popołudniu sprzątanie, odkurzanie i mycie podłóg.

Teraz w końcu mam trochę czasu dla siebie, znowu zrobiłam sobie tę nową jagodową herbatę. Za jakiś czas pójdę się umyć, a potem będę się zbierać, bo dziś znowu wychodzę, ale tym razem z koleżankami. Jeszcze tylko chcę zobaczyć chociaż jeden odcinek któregoś z seriali i zacznę się zbierać.
Grafika użytkownika Belaseed

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.