3 stycznia 2019

You were made outta plastic

Hej,
Czwartek.

W szkole jest to dla mnie najluźniejszy dzień, z drugiej strony trochę bez sensu, ale to już druga sprawa. Dziś akurat było całkiem fajnie, przynajmniej miałam czas porozmawiać z moimi znajomymi, a ostatnio dosyć dużo się działo u nas wszystkich.

Skończyłam dzisiaj piąty sezon Skam, a tak właściwie to tylko wpadki. Aż naprawdę uświadomiłam sobie jak bardzo zatęskniłam za tym serialem. Może dlatego że jest inny niż wszystkie inne, a w tym też ze względu na jego prawdziwość. Całkiem miły był taki powrót.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać, bo jutro znowu wstaję po szóstej. Ale za to kończę dużo szybciej. Choć po szkole już mam kilka planów co muszę zrobić.
grafika outfit, style, and fashion

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.