16 stycznia 2019

I don't know if I would be alive today

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień w sumie nie był taki zły, rano kilka minut przed lekcjami jeszcze miałam miejsce blisko wejścia do szkoły. Ostatecznie też 'skończyłam' o dwie godziny szybciej, przez co też miałam trochę czasu dla serialu i odpoczęcia.

Obecnie muszę zabrać się za słówka z niemieckiego i funkcje trygonometryczne, potem może zacznę zadanie z egzaminu praktycznego, w międzyczasie umyję się, nałożę maskę na włosy i jeszcze spróbuję coś zrobić, muszę dobrze zorganizować sobie czas.

Popołudniu na chwilę się położyłam, spać chyba nie spałam, ale osobiście przydałyby mi się takie dwie godziny drzemki. Może uda mi się iść spać trochę szybciej, choć wątpię w to.
grafika couple, love, and boy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.