23 stycznia 2019

I've seen it on TV

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień w szkole nawet dało się przeżyć, głównie dlatego, że skończyłam dwie godziny szybciej. Ale teraz to już chyba będę musiała chodzić normalnie na lekcje, ostatecznie może w kwietniu będę miała mniej godzin do chodzenia.

Obecnie już się umyłam, spakowałam na jutro i coś pouczyłam. Za jakiś czas pójdę spać, ale mogłabym jeszcze ruszyć trochę zadań z matematyki z matury. Co później albo w międzyczasie to się zobaczy. Planuję wstać jutro trochę szybciej i jeśli dalej ochota mi nie minie to zrobić sobie rano tosty, ale co z tego wyjdzie to się zobaczy. Jednak zazwyczaj przed szkołą nie mam ani czasu ani ochoty robić cokolwiek bardziej wymyślnego.
grafika food, avocado, and healthy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.