8 stycznia 2019

You made my heart break

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień był całkiem dobry, w szkole w sumie to nic specjalnego nie robiłam. Wróciłam do domu dosyć szybko i odśnieżyłam sobie podwórko, czasami naprawdę uwielbiam to robić. Podobnie mam z odkurzaniem - jestem sama, nikt i nic mi nie przeszkadza i mogę się skupić na tym co robię, przynajmniej nie myślę wtedy za dużo.

Poza tym zrobiłam sobie nowe czekoladowe cappuccino i jest świetne, ma możliwość zostania moim ulubionym smakiem. Później zobaczyłam sobie z dwa odcinki serialu i zrobiłam dwa egzaminy zawodowe. 

Dopiero co się umyłam, muszę się jeszcze spakować na jutro i za jakiś czas pójdę spać. Środy to akurat najgorszy i najcięższy dzień, ale za to przynajmniej nie mam ostatniej lekcji.
grafika drink, food, and chocolate

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.