27 stycznia 2019

Don't leave me alone

Hej,
Niedziela.

Wczoraj ostatecznie byliśmy ze znajomymi w klubie, jakoś specjalnie nam się tam nie podobało, przez co już nigdy więcej tam nie pójdziemy. Ale tak co do samego spotkania się i porozmawiania to było dobrze. Do domu znowu wróciłam po trzeciej, przez co też trochę się nie wyspałam, ale nie jest aż tak źle. Chociaż chętnie bym się położyła i trochę spała.

Popołudniu miałam trochę czasu dla siebie, więc też nadrobiłam trochę seriale, a potem zrobiłam ciasteczka, na specjalną prośbę.

Obecnie pozostało mi już tylko zrobić coś na jutro, umyć się, nałożyć maskę na włosy, spakować się na jutro i chociaż trochę pouczyć. Co z tego wyjdzie zobaczę z czasem.
grafika hair, girl, and hairstyle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.