30 stycznia 2019

Never see you singing "Tiny Dancer"

Hej,
Środa.

Mogę powiedzieć, że najgorsze dni w tym tygodniu już minęły. Poniedziałki i środy są czasami tragiczne, chociaż ostatnio to żadna nowość, bo i tak codziennie mam coś do pisania w szkole.

Skończyłam piąty sezon Grace and Frankie.

Zaczęłam oglądać ten serial w zeszłym roku, ale kompletnie mi się spodobał. Może pierwsze sezony bardziej do mnie przemawiały, to i tak ten sezon również mi się podobał. Jedyny problem jest taki że teraz muszę czekać na kolejny sezon bardzo długo.

Obecnie już się umyłam, spakowałam na jutro i teraz pozostało mi już tylko przepisać email na niemiecki. Potem będę mogła iść spać, ale może jeszcze coś zobaczę albo po prostu trochę posiedzę.
grafika coffee and drinks

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.