21 stycznia 2019

Don't you ever leave me

Hej.
Poniedziałek.
Nowy tydzień.
Dzień babci.

Dzisiejszy dzień pomimo wstawania przed siódmą i ośmiu godzin w szkole nie był taki zły. A podobno był to najbardziej depresyjny poniedziałek roku, tym razem nie dla mnie. Dla mnie był to zwyczajny poniedziałek, trochę męczący, ale bez przesady.

Przynajmniej po południu przy kawie był przyjemny.

Obecnie już się umyłam. Pozostało mi spakować się na jutro i kontynuować książkę. Jutro planuję zrobić kilka rzeczy i to nawet już z rana, ale co z tego wyjdzie to się zobaczy.
grafika flowers, rose, and white rose

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.