21 czerwca 2019

Baby you gon' make me overnight it

Hej,
Piątek.

Dzisiaj wstałam już o siódmej, a to wszystko dlatego, że miałam kilka planów, głównie chciałam skoczyć do kilku sklepów i do fryzjera podciąć końcówki. Plany zupełnie się udały, wszystko załatwiłam. A na obiad zrobiłam pierwszy raz w życiu leniwe. I nadal nie wiem dlaczego one tak się nazywają, ale były dobre i pewnie zrobię je jeszcze nie raz.

Wieczorem razem z koleżankami spotkamy się, trochę posiedzimy razem i ostatecznie chyba skończymy na imprezie. Do domu wrócę raczej późno albo już bardziej wczesnym porankiem. Dlatego też jestem tu już teraz, bo jednak chciałam coś tutaj dodać.
grafika italy, paris, and french vibes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.