2 czerwca 2019

Don't be afraid to tell me if you ain't with it

Hej,
Niedziela.

Dzisiejszy dzień pod względem pogody był naprawdę idealny. W ostatnim czasie gdy przez pewniej czas było pogodnie, to popołudniu czy też wieczorem padał deszcz. Ale ten deszczowy nastrój chyba minął razem z majem.

A razem z pogodą idą dobre sny. Dziś akurat śnił mi się biały mały pies z dwoma kucykami, a potem randka z kolegą w sąsiednim mieście. Muszę przyznać trochę się zaskoczyłam, nie pamiętam już tak dokładnie tego snu, ale to co wiem to że był zupełnie pozytywny.

Skończyłam pierwszy sezon On my Block.

Już długo wiedziałam o istnieniu tego serialu. Nawet kiedyś chyba rozmawiałam o nim z kolegą. I aż się dziwię, że dopiero teraz go zaczęłam. Ale naprawdę jest on warty uwagi. Odcinki są krótkie i szybkie, pełne akcji. I co ważne ta komedia potrafi zupełnie rozśmieszyć. Chociaż ostatni odcinek pierwszego sezonu wcale nie był taki radosny.
Mogę powiedzieć, że polubiłam, a może nawet pokochałam ten serial i Cesara, pomimo jego wad i zachowania.
Podobny obraz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.