19 czerwca 2019

If you're down, don't hide it

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień był dosyć wolny, chociaż trochę rzeczy się działo.

Nadal szukam arkusza z wczorajszego egzaminu i po prostu nigdzie nie mogę go znaleźć. Nawet odpowiedzi już mam. Chciałabym wiedzieć na co mam się nastawiać. Przynajmniej tak mniej więcej.

A wieczorem jeszcze byłam na spacerze i widać, że zbliża się noc świętojańska, bo pełno wszędzie świetlików. Strasznie intrygują mnie te małe owady z świecącymi zadkami. Jak dla mnie są w pełni urocze. Szkoda, że komary nie świecą w ciemności, łatwiej byłoby je znajdywać.

Obecnie pozostało mi umyć się i iść spać, ale pewnie jeszcze trochę posiedzę i może zobaczę jakiś odcinek serialu.
grafika flowers, pink, and house

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.