7 czerwca 2019

You've got some shit to say and I'm here to listen

Hej,
Piątek.

Dzisiejszy dzień rozpoczął się od deszczu, a wręcz oberwania chmury. I przez cały dzień po prostu można było odczuwać to jak ziemia paruje. Chyba już wolałam po prostu upały. Chociaż jak dla mnie dwadzieścia kilka stopni jest idealne.

Dopiero co wróciłam ze spaceru, posprzątałam w kuchni to co musiałam i mam chwilę dla siebie. Wcześniej jeszcze zobaczyłam z dwa odcinki serialu i pograłam trochę w simsy. Pomimo upływu lat jest to dla mnie nadal jedna z najlepszych gier.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Może jeszcze trochę posiedzę i coś porobię.
grafika cat, animal, and cute

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.